Skip to main content

Sempre va bé tenir més informació de les coses que consumim i per tant hem cregut convenient presentar-vos d’ una forma senzilla el per què de la carn de poltre. És molt interessant conèixer les seves propietats, origen, vida, per així saber què és el que mengem.

Bé la nostra carn de poltre conté un elevat percentatge en àcids grassos Omega 3, que són essencials per la nostra salut. És molt rica en vitamina B, glucosa i ferro i és molt digerible. És per tot això que està recomanada  pels nens, esportistes, gent gran i persones amb anèmia.

Estem parlant d’ un animal que la major part de l’ any està lliure, fet que fa que la seva criança sigui molt natural i neta, amb baixa generació de residus i baix consum de recursos naturals. Es tracta d’ uns animals que pateixen molt poques malalties i són molt exigents amb el menjar i l’ aigua.

En el nostre cas particular, la nostra carn prové del pirineu català, més concretament de Puigcerdà. Jo us vull convidar a que proveu de fer uns macarrons amb la carn picada de poltre. El resultat serà uns bons macarrons però amb un nivell de proteïnes molt més elevat dels que feu sempre i a més a més és la carn que engreixa menys, millor que el famós pollastre o gall dindi.

Seguint amb l’ evolució de la nostra feina, en aquest moment ja posem a la vostra disposició, des de bistecs de poltre, mandonguilles, carn per arrebossar, tot tipus d’ hamburguesa i si voleu encara us farem uns bons canelons !!!!

Més endavant us farem arribar una comparativa de les nostres carns per tal de que estigueu més ben informats.

Salut i gana  i fins la propera !!!!!